بودجه شهرداری کوشک 100درصد محقق شد

  1. خانه
  2. پایگاه خبری
  3. بودجه شهرداری کوشک 100درصد محقق شد

شهردار شهرکوشک گفت: بودجه این شهرداری در ۹ ماه سال جاری به‌دلیل افزایش ساخت و ساز و پیگیری مستمر مدیریت شهری در دریافت مطالبات به‌صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

مجید قربانی رنانی اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری شهرکوشک  95  میلیارد ریال است که 72 میلیارد ریال از آن معادل ۷۱ درصد به طرح‌ها و فعالیت‌های عمرانی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: ۲۹ درصد بودجه شهرداری برای جبران هزینه‌های جاری شهرداری صرف می‌شود.

شهردار شهرکوشک  اظهار کرد: با تلاشی که اعضای شورای شهر و همکارانم در شهرداری کوشک داشته اند امروز ما علاوه بر کانیوگذاری و آسفالت که در جای جای شهر مشاهده میکنیم شش پروژه بزرگ فعال در شهرداریم که میتوان به میدان ورودی شهر کوشک ، مجموعه فرهنگی ورزشی،بازسازی برج تاریخی نگهبانی شهر و احداث سه بوستان در ورودی شهر،بلوارامام خمینی ره ،محله درب یخچال اشاره کرد.

قربانی رنانی افزود: خلاف افزایش درآمد شهرداریشهر کوشک نسبت به سال قبل، به علت تورم شدید و افزایش هزینه اجرا و نگهداری طرح‌های عمرانی و توسعه پایدار شهری موضوع کمبود منابع مالی معضل جدی است.

وی تاکید کرد: لازم است که بدهی‌ها به‌منظور تکمیل طرح‌های عمرانی و ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان، قبل از اینکه شهرداری از طریق مراجع و ظرفیت‌های قانونی برای اخذ آن اقدام کند از سوی بدهکاران پرداخت شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دو × 5 =

فهرست