شهردار شهر کوشک برنامه‌های دهه فجر ۹۹ در این شهر را اعلام و تشریح کرد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. شهردار شهر کوشک برنامه‌های دهه فجر ۹۹ در این شهر را اعلام و تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوشک مجید قربانی رنانی با بیان اینکه دهه فجر امسال با رویکرد اپیدمی کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، کاملاً متفاوت برگزار می‌شود، گفت: امسال تمام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تحت تأثیر شیوع کرونا شکل متفاوتی به خود گرفت. در این راستا برنامه‌های دهه فجر نیز با توجه به همین رویکرد متفاوت اما زیبا برگزار می‌شود.
وی از آذین بندی میدان های اصلی و بلوارها و خیابان های شهر خبر داد و گفت : کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری با برگزاری جلسات و همفکری پوسترهایی را آماده نمود که در جاهای مختلف شهر نصب گردید.

وی افزود: علاوه بر این شهرداری شهر کوشک بنرهایی باوموضوع دهه مبارک فجر نیز به مجموعه های فرهنگی و مذهبی شهر اهدا نمود تا مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار شهر کوشک ادامه داد : در همین راستا روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوشک مسابقات مختلفی در نظر گرفته است که بصورت مجازی برگزار میگردد که میتوان به مسابقه مادرستاره ها در ۹ بخش مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی با موضوع ولادت حضرت زهرا س در شاخه کودک و نوجوان ، مسابقه عکس و نقاشی ماسک خند با هدف پیشگیری از شبوع ویروس کرونا و مسابقه کتابخانی مجازی انقلاب نور که در اینستاگرام شهرداری برگزار می گردد اشاره کرد.

وی از برگزاری برنامه غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق مدیران و مسئولان با شهدای انقلاب خبر داد و گفت: صبح روز پنج شنبه ۱۶ بهمن، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مدیران و مسئولان تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و خدمات رسان شهری با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های انقلاب میثاقی دوباره خواهند بست.

قربانی رنانی این برنامه را که با همکاری تمام دستگاه‌های متولی فرهنگ در قالب ستاد برگزاری دهه فجر انجام می‌شود، نماد همبستگی فکر و اندیشه مردم و مسئولان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دانست و ادامه داد: روزشمار دهه فجر با طراحی پوستر خدمت ماندگار که اشاره ای به خدمات عمرانی شهرداری در شهر کوشک دارد علاوه بر نصب بنر در میدان های اصلی شهر در شبکه‌های مجازی به ویژه شبکه اینستاگرام شهرداری کوشک به نشانی koushkcitykooshk@ اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر، برنامه ریزی کرده ایم که با رعایت پروتکل های بهداشتی دیداری باخانواده شهدا داشته باشیم تا علاوه بر یادآوری خاطرات این دلاورمردان تجدید پیمان نماییم با آرمانهای شهدا و سعی کنیم در راستای اهداف آنها قدم برداریم.

قربانی رنانی ادامه داد: نورافشانی آسمان شهر کوشک در ایام دهه فجر، چاپ و توزیع پوستر و پرچم سه رنگ ایران اسلامی، همکاری با گروه‌های مردمی در برگزاری جشن‌های کوچک محله‌ای با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز در ایام دهه فجر با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط نیز انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

2 − 1 =

فهرست