اجرای المان‌های تونل وگوی نوری درشهر کوشک

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اجرای المان‌های تونل وگوی نوری درشهر کوشک

المان‌های تونل نوری و المان گوی  نور در سطح شهر کوشک به  جهت استقبال از عید سعید غدیر خم در شهر کوشک اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر کوشک ، مجیدقربانی  در خصوص بررسی روند اجرای برنامه‌های استقبال از عید سعید غدیر خم در سطح شهر گفت: تا کنون جلسات لازم با واحد مختلف برگزار شده است، با تخصیص اعتبار لازم به این واحد، مقرر شد علاوه بر آذین بندی شهر المان گوی نوری در میدان سردار سلیمانی نصب و مورد بهره برداری قراربگیردتا علاوه بر جلوه بصری در شهر پیام های شهروندی ،تبریک و تسلیت های مختلف در مناسبت ها نوشته شود وبر فراخور آن به رنگهای مختلف دیده شود.

وی ادامه داد علاوه بر این اجرای اولین تونل نوری شهرستان در دستور کار قرار گرفت که در میدان بزرگ مطهری شهر اجرا شده است .

قربانی  افزود : در این سازه بیش از 100مترطول دارد ریسه LED قابل کنترل با ریموت ، با رنگ های زیبا و چشم نواز نصب گردیده که موجب زیبایی بصری و نشاط در شهر گردیده است. این المان از طریق یک سیستم یکپارچه دیجیتال کنترل می‌شود، دارای نوری پویا و متحرک است که باعث جذب مخاطب می‌شود و جلوه خاصی به شهر در طول شب می بخشد.

 

شهردار کوشک  افزود با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان شهر کوشک مسابقات مختلف با موضوع غدیر برنامه ریزی گردیده است که جوایزی نیز به برگزدیگان از طرف این شهرداری اهدا می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دو × دو =

فهرست