ارتباطمان را با مردم از طريق فضاي مجازي حفظ کرده ايم

  1. خانه
  2. اخبار قدیمی
  3. ارتباطمان را با مردم از طريق فضاي مجازي حفظ کرده ايم

ارتباطمان را با مردم از طريق فضاي مجازي حفظ کرده ايم

تاریخ انتشار : 1399/01/23

اين روزها که ويروس کرونا دامن گير کل کشور شده است فضاي مجازي پل ارتباطيست بين افراد مختلف شهرداري کوشک نيز با برنامه ريزي هاي مختلف اين پل ارتباطي را حفظ کرده است
به گزارش روابط عمومي شهرداري کوشک شهردار اين شهر  از برنامه هاي مختلف براي حفظ نشاط و ترغيب شهروندان اين شهر براي در خانه ماندن خبرداد.
وي از برنامه هاي اجرا شده به مسابقه مجازي سفره هفت سين کوشک اشاره کرد وافزود از اين برنامه استقبال خوبي انجام گرفت و در  پايان به سه نفر از طريق آرا مردمي ، دونفرخلاقيت در اجراي سفره هفت سين و دونفر ديگر به قيد قرعه جوايزي بصورت نقدي به حساشان واريز خواهد گشت.
مجيد قرباني رناني از ديگر برنامه هاي اين شهرداري به مسابقه خلاقيت واجراي هنر در خانه اشاره کرد و گفت اين مسابقه به اين صورت است که والدين گرامي از فرزندانشان فيلم تهيه مي کنند و خلاقيت يا استعداد فرزندشان را به براي ما ارسال مي نمايند و پس از انتشار در فضاي مجازي  به برگزيدگان هدايايي داده خواهد شد.
وي با اشاره به اين موضوع که اين روزها که ويروس کرونا دامن گير کل کشور شده است فضاي مجازي پل ارتباطيست بين افراد مختلف شهرداري کوشک نيز با برنامه ريزي هاي مختلف اين پل ارتباطي را حفظ کرده است و اين امر موجب شده تا تخلف هايي که ازسوي واحدهاي صنفي  صورت ميگيرد به گوش مارسيده و پيگيرهاي لازم ازطرف واحدهاي مربوطه انجام پذيرد..
شهردار کوشک با اشاره به برنامه ريزي مدون در بحث اطلاع رساني از طريق فضاي مجازي ونصب بنر در اقسا نقاط شهر به فعاليت ويژه کميته فرهنگ شهروندي شهر کوشک نيز اشاره کرد
وي با بيان اين که اين کميته در حرکتي نو براي فاصله گيري اجتماعي در محيط هاي پر رفت و آمد نقاطي با فاصله را در مکان هايي که ايجاد صف مي شود ايجاد نمود تا شهروندان با فاصله يک متري در صف نانوايي ها ، عابربانک ها و مراکز خريد شلوغ بايستند تا از شيوع بيشتر اين بيماري جلوگيري نمايند.
قرباني در پايان از کليه نيروهاي مردمي که در اين روزهاي مقابله با ويروس کرونا همدل وهمراه کليه واحدها بوده اند تشکر کرد وابراز اميدواري کرد به اميد خدا با تلاش مضاعف بتوانيم اين ويروس منخوس را شمست دهيم و همچون گذشته در کنار هم برنامه هاي مختلف هنري وفرهنگي را اجرا نماييم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

4 × پنج =

فهرست