ارتقاي سطح کيفي معابر و زيباسازي فضاي شهري در شهر کوشک

  1. خانه
  2. اخبار قدیمی
  3. ارتقاي سطح کيفي معابر و زيباسازي فضاي شهري در شهر کوشک

ارتقاي سطح کيفي معابر و زيباسازي فضاي شهري در شهر کوشک

تاریخ انتشار : 1399/03/07 09:27:18

شهردار شهر کوشک از شروع عمليات کانيوگذاري براي دفع آبهاي سطحي درکوچه ها وخيابا نهاي  شهر کوشک خبر داد.
به گزارش رئابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي شهر کوشک مجيد قرباني رناني شهردار اين شهر  اظهارکرد: امروزه با گسترش شهرها و رشد آهنگ شهر نشيني، همچنين افزايش مشکلات و معضلات ناشي از اين فرآيند و اهميت يافتن مديريت يکپارچه و توسعه متوازن، همه جانبه و پايدار شهر، بحث بهسازي زيرساخت‌هاي موجود شهري بيش از پيش قوت يافته است.
وي افزود: يکي از مهمترين مسائلي که همواره پيش روي شهرداري بوده، پرداختن به امور عمراني است و در اين ميان ارتقاء سطح خدمات رساني با کيفيت مطلوب و ايمن به شهروندان محور اصلي برنامه‌هاي شهرداري کوشک  است.
شهردار شهر کوشک  تصريح کرد:   با توجه به اينکه  بعضي ازخيابانها و کوچه هاي شهر علي رغم داشتن آسفالت به دليل نبود و يا فرسوده بودن کانيو در خيابانها و کوچه هاي شهرباعث  از بين رفتن آسفالت اين مناطق شده بود ، لذا با توجه به بازديد ها وبررسي هاي صورت گرفته ، طرح کانيوگذاري اين مناطق جهت دفع و هدايت آبهاي سطحي در زمان بارندگي و کنترل سيلاب و ارتقاء سطح کيفي معابر در دستور کار شهرداري قرار گرفت.

وي با بيان اينکه تا کنون توانسته ايم عمليات کانيو گذاري در کوچه هاي شماره11و 13 خيابان وليعصر  و خيابان آزادگان  را به اتمام برسانيم وآسفالت ريزي اين کوچه ها نيز انجام شده است گفت:در دستور کار واحد عمران عمليات کانيوگذاري در چهار کوچه ويک خيابان اصلي نيز قرارگرفته است که هم اکنون در مرحله برداشت محل کانيو قراردارد.
قرباني رناني خاطرنشان کرد: دست يافتن به عمران بنيادي با زيرساخت هاي ريشه‌اي نياز به عزمي همه جانبه دارد که نيازمند مشارکت مردمي، نگاه مديريتي و دانش محوري متخصصان و نهادهاي اجرايي در رسيدن به اين هدف است.
وي گفت: اجراي پروژه‌هاي عمراني از جمله جدول گذاري، اجراي کانيو و ساير فعاليت‌هاي صورت گرفته خيابان‌ها در جهت رفاه حال شهروندان و توسعه شهري است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

15 − سیزده =

فهرست