توسعه صنعت گردشگری در باغ شهر کوشک

  1. خانه
  2. اخبار
  3. توسعه صنعت گردشگری در باغ شهر کوشک

شهردار کوشک گفت: چهارراه شهرکوشک، میدان اصلی شهر و ورودی بوستان سه ورودی اصلی شهر کوشک است که به منظور شناساندن شهر کوشک و ظرفیت‌های گردشگری آن در حال آماده‌سازی است.

مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار کرد: گردشگری کوشک به واسطه وجود باغات این شهر از دیرباز مورد توجه بوده است و لازم است برای شناساندن این ظرفیت به مردم اقداماتی بشود.

وی افزود: بلوار الغدیر یکی از راه‌های شریانی اصلی و ورودی‌ شهر کوشک است با این حال هرکس از این بلوار عبور می‌کرد محل شهر کوشک را به درستی نمی‌دانست. بدین منظور میدان بزرگی را در ورودی اصلی کوشک تعبیه کردیم که در مراحل پایانی ساخت است.

شهردار کوشک به طرح گردشگری این شهر اشاره و عنوان کرد: تهیه این طرح با همکاری افراد متخصص در حال انجام است و در حال مذاکره با برخی سرمایه گذاران هستیم و تا برج ۱۱ سال جاری آماده می‌شود.

قربانی رنانی تصریح کرد: چهارراه شهر کوشک، میدان اصلی شهر و ورودی بوستان سه ورودی اصلی شهر کوشک است و ورودی بوستان و چهارراه شهر کوشک دو ورودی مهم منطقه گردشگری این شهر هستند که مراحل زیرسازی و بلوک فرش آنها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت آثار تاریخی شهر کوشک و احیای آن‌ها در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: در این راستا برج دیده‌بانی که احتمالاً قدمت آن به دوره سلجوقیه بازمی‌گردد توسط شهرداری در حال بازسازی است.

شهردار شهر کوشک گفت: دو استراحتگاه بزرگ با مساحت‌های دو هزار و ۵۰۰ و چهار هزار مترمربدر مسیر تعبیه شده است که در حال آماده سازی است و طبق برنامه‌ریزی تا آخر دی ماه به بهره برداری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

سه × سه =

فهرست