♦ حضور مردم شهيد پرور کوشک در حماسه راهپيمايي 22 بهمن

  1. خانه
  2. اخبار
  3. ♦ حضور مردم شهيد پرور کوشک در حماسه راهپيمايي 22 بهمن

♦ حضور مردم شهيد پرور کوشک در حماسه راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش روابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي خميني شهر راهپيمايي عظيم ۲۲ بهمن‌ماه همچون سال‌هاي گذشته باشکوه هرچه تمام‌تر و با حضور پرشور و پررنگ خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز کشورمان در سراسر ميهن اسلامي در آستانه اربعين شهادت سردار دلها حاج قاسم سليماني و يارانش برگزار شد.
امسال نيز حضور گسترده جانبازان به‌ويژه جانبازان قطع نخاعي و شيميايي در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن نشان داد که اين عزيزان همان‌طور که در راه دفاع از اسلام و انقلاب در برابر دشمنان ايستادند و با فداکاري تمام از سلامتي خود گذشتند، امروز نيز با وجود تمام مشکلات جسمي براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و بيعت با مقام معظم رهبري در ميدان حاضر هستند.
همچنين خانواده‌هاي معظم شهدا با حضور گسترده در راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن، بار ديگر پشتيباني خود را از نظام اسلامي اعلام و با آرمان‌هاي شهدا و امام شهدا تجديد بيعت کردند.
پدران و مادران شهداي دفاع مقدس و خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم با در دست داشتن تصاوير شهداي خود بار ديگر پشتيباني خود را از نظام اسلامي اعلام و با آرمان‌هاي شهدا و امام شهدا تجديد بيعت کردند.
به گزار ش خبرگزادي ايمنا رئيس مرکز مطالعات راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران امروز سه شنبه در مراسم راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن در جمع مردم ولايت مدار خميني شهر، اظهار کرد: مردم ايران هميشه آگاه بوده اند و توانسته اند در عرصه هاي مختلف دسيسه هاي دشمن را خونسا کنند.

عکاس: رسول مختاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هفده − هفت =

فهرست