حماسه حضور مردم شهيد پرور کوشک در راهپيمايي 22 بهمن

  1. خانه
  2. اخبار قدیمی
  3. حماسه حضور مردم شهيد پرور کوشک در راهپيمايي 22 بهمن

حماسه حضور مردم شهيد پرور کوشک در راهپيمايي 22 بهمن

تاریخ انتشار : 1398/11/23 10:10:21

به گزارش روابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي خميني شهر راهپيمايي عظيم ۲۲ بهمن‌ماه همچون سال‌هاي گذشته باشکوه هرچه تمام‌تر و با حضور پرشور و پررنگ خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز کشورمان در سراسر ميهن اسلامي در آستانه اربعين شهادت سردار دلها حاج قاسم سليماني و يارانش برگزار شد.
امسال نيز حضور گسترده جانبازان به‌ويژه جانبازان قطع نخاعي و شيميايي در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن نشان داد که اين عزيزان همان‌طور که در راه دفاع از اسلام و انقلاب در برابر دشمنان ايستادند و با فداکاري تمام از سلامتي خود گذشتند، امروز نيز با وجود تمام مشکلات جسمي براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و بيعت با مقام معظم رهبري در ميدان حاضر هستند.
همچنين خانواده‌هاي معظم شهدا با حضور گسترده در راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن، بار ديگر پشتيباني خود را از نظام اسلامي اعلام و با آرمان‌هاي شهدا و امام شهدا تجديد بيعت کردند.
پدران و مادران شهداي دفاع مقدس و خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم با در دست داشتن تصاوير شهداي خود بار ديگر پشتيباني خود را از نظام اسلامي اعلام و با آرمان‌هاي شهدا و امام شهدا تجديد بيعت کردند.
به گزار ش خبرگزادي ايمنا رئيس مرکز مطالعات راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران امروز سه شنبه در مراسم راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن در جمع مردم ولايت مدار خميني شهر، اظهار کرد: مردم ايران هميشه آگاه بوده اند و توانسته اند در عرصه هاي مختلف دسيسه هاي دشمن را خنثی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

14 − یک =

فهرست