دیدار چهره به چهره مسئولین شهرستان با مردم شهر کوشک برگزار شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. دیدار چهره به چهره مسئولین شهرستان با مردم شهر کوشک برگزار شد

دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین در شهرکوشک برگزار شد

شماری از معاونان ، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خمینی شهر با رعابت پرو تکل های بهداشتی با حضور در شهر کوشک با مردم این شهر دیدار کرده و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد رسیدگی قرار دادند.

فرماندار خمینی شهر در حاشیه این دیدارها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار داشت: دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین شهری نشان از توجه دولتمردان به مردم مناطق مختلف شهرستان دارد.

علیرضا بصیری اظهار داشت: در این دیدار مردم شهر کوشک در فضایی صمیمی و آرام بخش به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.
وی ادامه داد: توجه به مشکلات مردم و تلاش برای رفع مشکلات از جمله برنامه‌های مهم شهرستان است.
فرماندار خمینی شهر بیان کرد: هدف از برگزاری این دیدارها بیان مستقیم مشکلات و نیازهای مردم شهرستان به مسئولین برای رسیدگی و رفع مشکلات است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب برای اشاعه مطالبه گری در میان مردم اظهار داشت: اجرای این قبیل برنامه ها زمینه‌ساز تحقق خواسته رهبری مبنی بر اشاعه مطالبه‌گری در میان مردم بویژه مردم محروم مناطق دور افتاده است.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر حجت الاسلام تقدعلی در این دیدار تصریح کرد: بسیاری از مردم در شهرهای مختلف مشکلات متعددی دارند که با برگزاری چنین دیدارهایی مسئولین از مشکلات شهری خوداطلاع پیدا میکنند و لااقل با بیان مشکلات شان التیام کوچکی بر دردهایشان خواهیم بود به همین سبب برگزاری دیدارهای چهره به چهره یکی از بهترین راههای بیان مشکلات است که خوشبختانه در این شهرستان به اجرا در آمده و ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام نقدعلی گفت: این شهر با توجه به این که دارای بیش از هزار باغ می باشد و به عنوان ریه تنفسی استان نیز محسوب می شود دارای اهمیت والایی است و باید بصورت ویژه مورد توجه قرار بگیرید و حمایت گردد.
وی ادامه داد: بحث شبکه بهداشت شهرکوشک را پیگیر بوده ایم وبه امید خدا در آینده نزدیک مشکل این حرکت حل شود و به نتیجه برسد دیگر مشکل این شهر فاضلاب شهری بود است که جلسات متعددی را برگزار نموده ایم که امید داریم با ارائه راه حل ها به نتیجه برسد.

همچنین در این دیدار صمیمی مردم و مسئولان؛ اهمیت رفع مشکل و زیرساخت‌های آموزشی،، راه ارتباطی روستایی به شهر، گازکشی، توسعه شبکه برق و ایجاد مجتمع‌های آبرسانی درخواست شد که معاونان مدیران کل قول مساعد برای رفع مشکلات در حد توان و مقدورات دستگاه‌های اجرایی را دادند.
شهرکوشک واقع در ۱۵ کلیومتری شهر اصفهان واقع شده است از جمله شهرستانهای مستعد در زمینه کشاورزی و دامپروری است که در صورت تامین آب تجهیزات و امکانات موردنیاز و آموزش‌های لازم می تواند بسیاری از نیازهای استان به برخی محصولات کشاورزی را تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

ده + پنج =

فهرست