شهردار شهر کوشک : امروز شهر کوشک به یک پایگاه عمرانی تبدیل شده است

  1. خانه
  2. اخبار
  3. شهردار شهر کوشک : امروز شهر کوشک به یک پایگاه عمرانی تبدیل شده است

شهر کوشک  بر مدار ‌توسعه  و عمران

شش پروژه بزرگ در شهر کوشک  شامل میدان ورودی شهر ، بازسازی برج قدیمی ، احداث مجموعه ورزشی باستانی،میدان سردار سلیمانی و احداث دو بوستان جدید دردست اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوشک باتوجه  به دست اجرا  بودن شش  پروژه بزرگ عمران شهری در شهر کوشک گفت: هدف از اجرای پروژه‌های شهری کوشک ، انتقال حس امید به شهروندان در شرایطی که رکود اقتصادی و شیوع ویروس کرونا مردم را ناامید کرده است.

مجید قربانی رنانی میدان ورودی شهر کوشک را مطالبه بیست ساله مردم شهر نامید و گفت : حدود یک سال اپیگیر بودیم تا تیم ترافیکی وکارشناسان مورد نظر به بهترین نحو طرح بسیار خوبی را برای این میدان درنظر بگیرند تا با هماهنگی صورت گرفته وتندیس در حال ساخت با اسم مبارک فاطمه الزهر ا (س) اسم این میدان را به نام میارک این حضرت نامگذاری نماییم وتا پا یان سال به بهره برداری برسد.


وی اضافه کرد: با وجود محدودیت‌های شدید مالی، رکود بازار و در حالی که بسیاری از شرکت‌ها نیروهای کار خود را تعدیل کرده‌اند، شهرداری شهر کوشک با قوت و جدیت پروژه‌های عمرانی را به پیش می برد واین درحالیست که این شهرداری با توجه به این که چندماه تا پایان سال مانده است 20درصد از بودجه مصوبه خود در سال جاری جلوتر می باشد..

 

قربانی رنانی  همچنین اشاره ای نیز  به  اجرای  1500 متر کانیو گذاری بابودجه ای بالغ بر یک ملیارد وسیصد ملیونی داشت و افزود به لطف الهی توانسته ایم از اول سال تا کنون با هزینه ای بالغ بر 17 ملیارد ریال بیش از 40 هزار متر معابر وخیابان های شهرکوشک را زیرسازی وآسفالت نماییم .

شهردارشهر کوشک در ادامه اشاره ای به برنامه های فرهنگی شهرداری داشت و افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوشک درفضای مجازی ارتباط خود را با مردم شهر حفظ نمود و با برگزاری مسابقات مختلف از جمله سفره هفت سین مجازی ، مسابقات نقاشی روز قدس ، عید غدیر و سوگواره عاشورایی عشق حسینی در هشت رشته مختلف و راه اندازی واحد مجازی برای دانش آموزان این شهر اقدامات ویژه ای نمود.

وی از دیگر اقدامات این شهرداری به اختصاص 5 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی یاد کرد و اعلام کردباتوجه به اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا هر گونه اجتماع شهری را ممنوع کرده بود و این شهرداری جشن های متعددی را برنامه ریزی کرده بود که برگزار نماید و کنسل شد هزینه برگزاری این مراسم را به اهدا ماسک و مواد ضدعفونی  به شهروندان و با مصوبه شورا خردید 5  کپسول اکسیژن اختصاص داد تا افرادی که در منزل قرنطینه می شوند از آن بهره مند گردند.

وی اشاره ای نیز به برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری شهر کوشک داشت و گفت : این کمیته با توجه به شیوع ویروس کرونا و درگیری سلامت شهروندان با تمام امکانات ممکن به آموزش رعایت پروتکل های شهروندی احتمام ورزید و در مناسبتهای مختلف 20 تابلو موجود در شهر را با بنرهایی که نکات شهروندی در آن گوشزد شده بودتعویض نمود تا با تبلیغات محیطی توانسته باشد ارتباط شهرداری و مردم را حفظ نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

3 × پنج =

فهرست