مجموعه فرهنگی و ورزشی شهر کوشک در دست اجراست

  1. خانه
  2. اخبار
  3. مجموعه فرهنگی و ورزشی شهر کوشک در دست اجراست

شهردار شهر کوشک مجید قربانی رنانی از اجرای پروژه عمرانی  مجموعه فرهنگی ،ورزشی شهر کوشک  با مساحت زیر بنای 560 متر خبر داد..

، به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی مجید قربانی با بیان این که با توجه به نیاز سنجی شهر ی به  این  نتیجه رسیدیم که شهر برای ارتقا سطح سلامت وشور و نشاط شهروندان نیازمند مجموعه ای سر بسته  ویژه براداران و خواهران می باشد تا علاوه بر برگزاری مراسم های فرهنگی از آن بتوان برا ورزش های مختلف نیز استفاده کرد بر همین اساس مجموعه فرهنگی ورزشی هر را شروع کردیم که تا کنون30 درصد این پروژه پیش رفته است .

شهردار شهر کوشک با اشاره به نقش نیروهای زحمتکش شهرداری خاطرنشان کرد: این پروزه عمرانی به صورت امانی با نظارت کامل نیروهای شهرداری در دست اجراست که همین امر موجب کاهش هزینه ها در اجرای پروژه می باشد

وی افزود : با افتتاح این مجموعه فرهنگی ، ورزشی درشهرمکان  ایده آلی برای استفاده  فرهنگیان و ورزشکاران شهر فراهم میگردد که  این امر زمینه رشد و شکوفایی این عزیزان را در استان وحتی در کشورایجاد میکند .

قربانی رنانی خاطر نشان کرد برای افتتاحیه فاز اول این مجموعه با مساحت زیر بنای 560 متر مربع هزینه ای بالغ بر ده ملیارد ریال در نظر گرفته شده است که  امید داریم فاز اول این پروژه در اردیبهشت ماه 1400 به بهره برداری برسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

سیزده − 1 =

فهرست