مدیر کل امور شهری وشوراهای استانداری به همراه فرماندار شهرستان از پروژ های عمرانی شهرکوشک بازدید نمودند

  1. خانه
  2. اخبار
  3. مدیر کل امور شهری وشوراهای استانداری به همراه فرماندار شهرستان از پروژ های عمرانی شهرکوشک بازدید نمودند

 مدیر کل امور شهری وشوراهای استانداری به همراه فرماندار شهرستان از پروژ های عمرانی شهرکوشک بازدید نمودند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر کوشک  ‌علی اصغر ذاکری  در حاشیه بازدید از فعالیت های عمرانی شهرکوشک  ضمن اینکه باغ شهر کوشک را افتخار شهرستان واستان نامیداز حضور در اینشهر اظهار خرسندی کرد و گفت: اول از همه باید تشکر کرد از شهردار و شورای شهر وهمکاران خودم در شهرداری که واقعا با توجه به شرایط و رکود اقتصادی که درون آن قرار گرفته ایم دست از تلاش و همت بر داشته اند وبه سوی عمران و سازندگی پیشتاز هستند.

ذاکری هرندی  فعالیت های عمرانی صورت گرفته در شهرکوشک را  قابل تحسین دانست و گفت: الحمدرالله به سبب همدلی که بین شورا و شهردار وجود دارد وبا داشتن شهرداری جوان ، پرتلاش وپرانگیزه  آینده ای روشن همچون گذشته  برای شهر کوشک متصور هستیم  و  ماهم سعی میکنیم با اختصاص اعتبار های استانی ، اعتبارات ارزش افزوده ، اعتبارات آلایندگی از پروژه هایی که به صورت متوازن در شهر دست اجراست حمایت نماییم.

وی ادامه داد: شهرداریها باید وارد پروژه های درآمد سازی شهری بشوند و در این امر از بخش خصوصی نیز کمک بگیرند چون این امر می تواند تامین نماید آینده شهرداری وشهر را که بسیار تاثیر گذار برای شهر می باشد.

مدیرکل امور شهری وشورای استانداری با تاکید اینکه شهر هایی همچون  شهر کوشک که حالت باغ شهر دارند شهرداری برا حفظ منابع و زمین های کشاورزی تلاش بیشتری انجام دهند که خدایی نکرده آسیبی به این باغات وارد نشود.

ذاکری در پایان اعلام کرد :در استان اصفهان شهرداران جوان همچون آقای قربانی موفقیتشان بسیارقابل تقدیرتر بوده است نسبت به کسانی که ادعای پیشکسوتی داشته اند.

 

فرماندار شهرستان علیرضا بصیری آزادسازی هاو فعالیت های عمرانی که در این شهر صورت گرفته است بسیار قابل تقدیرشمرد وبیان کرد : باید درنظر گرفت که آزادسازی کار پرمشغله وسختی است وهزینه هنگفتی ازشهر را صرف خود می کند

فرماندار شهرستان اشاره ای به تحقق بودجه شهرداری کوشک داشت وگفت :  این حاصل تلاش شهردار وپرسنل شهرداری شهرکوشک است واز طرفی همکاری  وهمراهی مردم این شهر نیز تاثیر بسزایی داشته است  واین نشان دهنده این موضوع است که این راه می تواند ادامه پیدا کند وکارهای خوب فرهنگی وعمرانی که در این شهر صورت گرفته بصورت مستمر پیگیری گردد .ومانیز سعی می کنیم از بودجه تملک دارایی وکمک های دولت که به دستمان می رسد بصورت متوازن در کل شهرستان تقسیم نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

پانزده − یک =

فهرست