میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک باد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک باد

 پیامبر اکرم (ص) می فرماید؛

«مَن أَحَبَّ فاطِمَهَ ابنَتی فَهُوَ فِی الجَنَّهِ مَعی»

هر کس دخترم فاطمه را دوست داشته باشد، در بهشت با من همراه خواهد بود

حضرت فاطمه زهرا(س) یگانه بانویی است در تاریخ بشریت و جهان انسانیت نمونه و الگویی برای همه انسانیت و خصوصا برای مادران و خواهران که داعیه دار کرامت انسانی هستند، می باشد. حضرت فاطمه زهرا (س) با وجود عمری کوتاه توانستند به عنوان سرمشق و الگویی برجسته در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و تربیتی برای همه انسان‌ها و به ویژه زنان عالم باشند و ایشان اسوه دفاع از ولایت بودند.

زندگی آن حضرت سرشار از ایمان مستحکم،اعتقاد راسخ و افکار بلندی ست که خدمت به خلق  و تلاش برای تحقق حیات طیبه سرلوحه آن قرار دارد. به همین دلیل زندگی آن بزرگوار می تواند به عنوان الگویی برای بانوان ایرانی باشد.

سالروز میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری،حضرت فاطمه زهرا (س) به مادران و بانوان بزرگوار شهرمان تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال خواهانم، مادران سرزمین من با الگو پذیری از سیره ی حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) گفتار و رفتار آن بزرگوار را عيناً برنامه و راه و رسم زندگی خود و تربیت فرزندان قرار دهند تا نسل های آتی مادران و پدران و فرزندان این مرزبوم دنباله رو نهضت حضرت فاطمه الزهرا (س) باز پرچم دار آزادی خواهی و دفاع از مظلومین و ترویج دهنده اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی باشند.

 

 

حسین حفیظی 

شهردار شهر کوشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

15 − شش =

فهرست