شهردار کوشک گفت: ساخت المان  های دستان اهدا کننده گل رز وگلابی کخه نمادی از مهمان نوازی مردم شهر کوشک می باشد در ورودی کوشک نصب گردید

به گزارش روابط عمومی  شهرداری و شورای اسلامی شهر کوشک مجید قربانی رنانی  اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدون و زمان‌بندی طراحی و ساخت المان در دستور کار قرار گرفت که در ورودی شهر کوشک از طرف شهر کهریزسنگ و  ورودی اصلی شهر نصب گردید .

وی افزود: این المان‌ها با طرح گلابی که یکی از میوه های صادراتی باغات شهر کوشک می باشد و دیگر نماد اهدا گل که نشانه مهمان نوازی و بخشش مردم شهید پرور گوشک می باشد، با استفاده از متریال آهن، برش لیزری و پیوست مجدد، در قطر سه متر و ارتفاع شش متر طراحی و ساخته شده است.

شهردار کوشک با بیان اینکه این المان ها علاوه بر زیبایی بصری که در شهر ایجاد می کند  نماد هویت بخشی به شهر می باشد و ویژگی شهر را میتواند نشان دهد

 از طرفی نصب المان های محیطی در معابر و میدان ها، یکی از برنامه هایی است که به منظور زیباسازی فضای محیطی و ایجاد محیط شهری شاداب و پویا در دستور کار این مدیریت قرار دارد تا آرامش بصری به شهروندان و گردشگران هدیه شود.

وی ادامه داد: نصب این المان ها  در جهت ارتقای کیفیت منظر و هویت بخشی به فضای شهری نیز تأثیرگذار است لذا سعی داشته‌ایم از نیروهای مجرب و متخصص در طراحی و ساخت المان استفاده کنیم.

شهردار شهر کوشک بیان کرد : در نوروز 1400 نیز سه المان یافاطمه الزهرا س ،کالاسکه و اسب و خرس های پاندا نیز در شهر نصبر گردید.

 باغ شهر کوشک از توابع شهرستان خمینی شهر و در پنج کیلومتری اصفهان واقع شده است که به دلیل داشتن بیش از هزار باغ و آب و هوای مطلوبش به باغ شهر کوشک معروف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

2 × سه =

فهرست