پيام دعوت شهردارشهر کوشک از مردم براي شرکت در راهپيمايي ۲۲ بهمن

  1. خانه
  2. اخبار قدیمی
  3. پيام دعوت شهردارشهر کوشک از مردم براي شرکت در راهپيمايي ۲۲ بهمن

پيام دعوت شهردارشهر کوشک از مردم براي شرکت در راهپيمايي ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار: 1398/11/21 11:58:21

شهردارشهر کوشک  در پيامي براي حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي چهلمين روز شهادت مظلومانه و پرافتخار سپهبد سليماني دعوت به عمل آورد. در متن اين پيام آمده است:
“بسمه تعالي
۲۲ بهمن ماه سالروز برچيده شدن حکومت طاغوت و رژيم مستبد پادشاهي از ايران بزرگ و سرافراز است. در اين روز انقلاب اسلامي مردم ايران به پيروزي رسيد و شکوهمندانه آغاز حکومت اسلام بر ايران اعلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پايه گذاري شد.
از همان سالهاي نخست پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره) استکبار جهاني و در رأس آن ايالات متحده جنايتکار سعي در به شکست کشاندن حرکت آزاديخواهانه مردم مسلمان ايران داشته و با تهديد، ارعاب، تحريم و انواع دسيسه ها و حيله هاي شيطاني قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند چرا که منافع سياسي، اقتصادي و نظامي خويش را در خطر ديده و در اين راستا با چالش هاي جدي روبرو شدند.
امروزه نيز طبق روال ۴۱ ساله دشمنان قسم خورده ايران و انقلاب اسلامي با شدت به مراتب بيشتري قصد ضربه زدن به انقلاب و تأمين منافع خويش در منطقه خاورميانه را دارند و از اين رو ضروري است همه هموطنان در راستاي دفاع از منافع نظام و همچنين حراست از ايران بزرگ و تاريخي به ميدان آمده و از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي حراست و پشتيباني خود را از ولايت فقيه و مقام معظم رهبري اعلام دارند.
بدينوسيله با توجه به شرايط حساس منطقه و کشور، مردم مؤمن، ولايتمدار و شهيدپرورشهر کوشک  از تمامي اقشار و از تمامي سنين را براي حضور پرشکوه و حداکثري در راهپيمايي ۲۲ بهمن دعوت کرده و يقين دارم حماسه اي ديگر را رقم خواهيم زد تا جواب محکم و دندان شکني را به ياوه گويان و دشمنان اسلام و انقلاب بدهيم.
همچنين در اين روز پرشکوه گرامي مي داريم ياد و خاطره سردار دلها، سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني را که سرافرازانه در راه حفظ امنيت ميهن عزيز و حفظ اقتدار نظام اسلامي سرافرازانه به ديدار معبود شتافت و به مرتبه بلند شهادت دست يافت و در چهلمين روز شهادت آن سردار مظلوم همه با مشت هايي گره کرده بر انتقام سخت از جنايتکاران و شيطان بزرگ تأکيد و اين مهم را به گوش جهانيان خواهيم رساند.
مجيد قرباني رناني شهردار کوشک

مهندس مجید قربانی رنانی شهردار کوشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دو + 14 =

فهرست