پیام شهردارباغ شهرکوشک به مناسبت اعیاد شعبانیه

  1. خانه
  2. اخبار
  3. پیام شهردارباغ شهرکوشک به مناسبت اعیاد شعبانیه

پیام شهردارباغ شهرکوشک به مناسبت اعیاد شعبانیه

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاۀ، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین( ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس (ع )و سید الساجدین، حضرت زین العابدین (ع) است.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

اگر انقلاب خونرنگ اسلامی ایران از دریای زلال ایثار، گذشت، همت و مردانگی کربلا سرچشمه گرفته است، بدون شک پاسداران فداکار و جانبازان جان برکف نیز تجلی همین مشی و منش بوده و هستند و در روزهای پس از 22 بهمن 57، و در تمام عرصه های نبرد حق علیه باطل، حافظ و مدافع مرزهای عقیدتی نظام بوده اند.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه و سقای تشنه لب دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان و علی الخصوص خانواده این عزیزان پرافتخار میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

حسین حفیظی – شهردارباغ شهر کوشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوزده − 10 =

فهرست