کاشت بيش از 1400اصله درخت درسطح شهر کوشک

  1. خانه
  2. اخبار قدیمی
  3. کاشت بيش از 1400اصله درخت درسطح شهر کوشک

کاشت بيش از 1400اصله درخت درسطح شهر کوشک

تاریخ انتشار: 1398/12/19 11:16:47

به گزارش روابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي شهر کوشک ، مجيد قرباني رناني اظهار کرد: در هفته اخير به مناسبت روز درختکاري بيش از 1400اصله درخت در مناطق مختلف شهري کاشته شده است که شامل در خت هاي زيتون وچنار مي باشد
شهردار شهر کوشک  با اشاره به اهميت زيباسازي منظر و چشم انداز شهري، اظهار کرد: يکي از شاخصه هاي توسعه شهري، رونق بخشيدن به فضاي سبز شهري است که منجر به کاهش آلودگي هوا، بهبود وضعيت محيط زيست و ايجاد مکاني براي گذراندن اوقات فراغت شهروندان در شهرها شود.
قرباني رناني ادامه داد با توجه به اينکه اين شهر داراي بيش از هزار باغ مي باشد وبه باغ شهر نيز معروف است و ريه تنفسي استان اصفهان محسوب مي شود علاوه بر اينکه درختان و نهال هاي زيادي در مناطق باغات شهرتوسط باغداران کاشته مي شود شهرداري اين شهر  نيز با توجه به اهميت اين موضوع به کاشت 1400اصله  درخت در مناطق مختلف شهري ازجمله معابر شهري  پرداخته است.
وي از کاشت بيش از سه هزار گل فصلي در معابر، ميادين و پارک هاي سطح منطقه خبر داد و گفت: اين طرح تا فرارسيدن نوروز ۹۹ با کاشت گلدان گل شب بو و لاله و سنبل جهت آماده سازي فضاي سبز شهر جهت ايام نوروز در دستور کار قرار دارد..
شهردار شهر کوشک از بهسازي رفوژ وسط بلوار الغدير خبرداد و افزود طرح بهسازي بافت قديمي و احياي کوچه باغ هاي حسن آباد، حافظ و… نيز از جمله کارهاي در حال انجام توسط اين شهرداري است.
قرباني رناني  اضافه کرد: ترميم چمن فضاي سبز، در آوردن کنده هاي قديمي در باغچه ها و کاشت با نهال هاي جديد، کوددهي و تقويت درختان سطح منطقه از ديگر اقدامات در حال انجام مي باشد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

1 × 2 =

فهرست