راهنمای پرداخت عوارض نوسازی
واحد مربوطه
مدارک مورد نیاز
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده نوسازی
فرآیند ارائه خدمت
توضیحات تکمیلی
راهنمای تصویری
سوالات متداول شما
واحد مربوطه

واحد نوسازی

مدارک مورد نیاز

دریافت پرونده

در صورت داشتن سابقه قبلی بایستی پرونده را از بایگانی نوسازی دریافت نمایید.

ارسال پرونده به واحد محاسبات

تشکیل پرونده

شهروند گرامی : چنانچه سابقه قبلی نداشته بایسیتی پرونده اولیه تشکیل دهید.
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده نوسازی

اصل سند مالکیت

همراه داشتن اصل سند مالکیت (برگ واگذاری سند اجاره- سرقفلی- قولنامه)

صورت جلسه تفکیکی ثبت

برگ تشخیص ممیزی (عوارض)

فرآیند ارائه خدمت
  • ارسال پرونده به واحد محاسبات نوسازی اقدام به ممیزی نمودن پرونده وبرآورد وضعیت بدهی ملک اعم ازتخلفات – عوارض سالیانه – 2 % انتقال

  • محاسبه هزینه عوارض زیربنای مسکونی(پروانه ساخت)که درنهایت بامعرفی واحدفنی براساس زیربنای احداثی واحد درآمدنسبت به محاسبه هزینه مربوطه و وصول آن اقدام می نماید.

سوالات متداول شما
شماره 1

چگونه فرم ها را آپلود کنیم

شماره 2

چگونه فرم ها را آپلود کنیم

شماره 3

چگونه فرم ها را آپلود کنیم

شماره 4

چگونه فرم ها را آپلود کنیم

شماره 5

چگونه فرم ها را آپلود کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

بیست + 10 =

فهرست