بوستان بانوان شهر کوشک به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. بوستان بانوان شهر کوشک به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار شهر کوشک از بهره برداری بوستان بانوان در شهرکوشک با هدف افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوشک مجید قربانی رنانی  با اشاره به تلاش بی وقفه سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برای ایجاد مکانی مناسب برای استفاده اختصاصی بانوان اظهار کرد: به منظور رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی بانوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، عملیات احداث بوستان بانوان در بلوار شهید مطهری با مساحتی افزون بر سه هزار مترمربع در حال تکمیل است.

 

وی با بیان اینکه نخستین بوستان بانوان شهر کوشک در بخش شمالی شهر قرار دارد، افزود: با توجه به ضرورت احداث مکانی برای تفریح و ورزش بانوان ، پروژه احداث بوستان بانوان در دستور کار قرار گرفت که پس از بررسی‌های لازم یکی از بهترین زمین های شهر برای این پروژه اختصاص یافت که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

 

شهردار شهر کوشک  احداث بوستان بانوان را یکی از دغدغه‌های اصلی  شهرداری  وشورای اسلامی شهر کوشک  دانست و مطرح کرد: توسعه بوستان‌های بانوان، سلامت و بالندگی خانواده را رقم می‌زند و موجب افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از تأمین فضاهای ورزشی ویژه بانوان تقویت روحیه شادی و نشاط در بانوان، تأمین آرامش در نهاد مقدس خانواده، حفظ سلامت جسمی و روحی بانوان در محیطی امن است..

 

قربانی رنانی  با اشاره به پیشرفت 85 درصدی این پروژه تأکید کرد: تاکنون عملیات عمرانی این بوستان شامل محوطه‌سازی، جدول‌کشی، سنگ فرش، دیوارکشی، ایجاد سوئیت نگهبانی، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، زیباسازی آلاچیق‌ها، نصب وسایل ورزشی و بدنسازی پارکی، مبلمان پارکی، رفع نقص شبکه آبرسانی و کاشت درخت، درختچه و چمن تکمیل شده است و پس از اتمام عملیات عمرانی، این بوستان به بهره‌برداری می‌رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوزده + 15 =

فهرست