♦ حضور مهندس مجيد قرباني شهردارشهر کوشک در خبرگزاري ايسنا

  1. خانه
  2. اخبار
  3. ♦ حضور مهندس مجيد قرباني شهردارشهر کوشک در خبرگزاري ايسنا

♦ حضور مهندس مجيد قرباني شهردارشهر کوشک در خبرگزاري ايسنا

مهندس مجید قربانی شهردار کوشک

مجید قربانی رنانی در نشست با خبرگزاری ایسنا در اصفهان، به سرفصل های زیر پرداخت کرد:

برنامه ای مدون و 10 ساله در جعت قطع کامل وابستگی های دولتی شهرداری کوشک

وی اظهار داشت: خارج شدن وابستگی شهرداری ها بصورت کامل از دولت مستلزم زیربنای ۱۰ ساله می باشد. بسیاری از شهرداری‌ها تاکنون نتوانسته اند به یک توسعه پایدار درآمد مستمر دست یابند لذا هنوز وابسته به کمک‌های دولتی هستند و شهر کوشک نیز از این موضوع مستثنی نبوده و نداشتن یک درآمد پایدار از دغدغه اصلی مدیریت شهری در کوشک میباشد. بنابراین قطع وابستگی از کمک های دولتی از دستورکارهای آتی شهردار و شورای اسلامی شهر کوشک می باشد. در حال حاضر در این راستا دو قطعه از زمین‌های بزرگی را که در مسیر اصلی شهر کوشک به طرف نجف‌آباد است و برای گردشگری مکان‌های مناسبی محسوب می‌شوند آماده کرده ایم و تمام مراحل کمیسیون‌ها و ماده ۵ استانداری و تغییر کاربری آن طی شده است و آماده واگذاری به بخش گردشگری می باشد نوسان در دلار از موانع اصلی روند کار می باشد. چند سرمایه‌گذار ایرانی و خارجی را دعوت کردیم، اما نبود یک ثبات در مسیر کار سبب شد این طرح فعلاً معلق شود، ولی همچنان از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم در این پروژه سرمایه‌گذاری کنند.

مهم‌ترین چالش شهرداری کوشک؛ درآمدزایی

شهردار کوشک در ادماه افزود: در حال حاضر مهم‌ترین چالش شهرداری کوشک درآمدزایی است، از جمله راهکارهای بکارگرفته در جهت کسب درآمد بکارگیریو تغییر کاربری برخی از واحدهای تجاری در مسیر بلوار الغدیر به نجف‌آباد که پرتردد بوده و امکان اجاره انها می باشد  بنابراین یکی از منابع درآمد شهرداری همین اجاره بهای واحدهای تجاری است.

موضوع مهم این که شهرداری‌ها یک برنامه مدون ۱۰ ساله ندارند که معتقدم نیاز فوری هر شهرداری تدوین چنین برنامه‌ای است. شهرداری کوشک در حال تدوین چنین برنامه‌ای است تا مدیر بعدی شهرداری به خوبی مسیر را بشناسد و معطل نشود و نیروهای شهرداری با وظایف آینده خود آشنا شوند. شهرداری در این مقطع باید وارد بحث تبلیغات و سرمایه‌گذاری شود.

شهردار کوشک علاوه بر این به معرفی شهر کوشک و جاذب های ان نیز اشاره نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هفده − نه =

فهرست