پیام تبریک شهردار بمناسبت سال نو

  1. خانه
  2. اخبار
  3. پیام تبریک شهردار بمناسبت سال نو

منن پیام تبریک شهردار کوشک بمناسبت فرارسیدن سال جدید(۱۴۰۲):

تازگی طبیعت و آغاز سال نو، گذر عمری کوتاه از انسان را یادآور می‌گردد تا با نیم‌نگاهی بر رفتار و اعمال گذشته، فردائی روشن را رقم بزنیم. توفیق سالی دیگر از خدمت به مردم سپری شد. سال1401 که فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کردیم و امیدواریم آنچه انجام گرفت توانسته باشد گوشه‌هایی از انتظارات به‌حق شما شهروندان قدرشناس شهر کوشک را فراهم نموده باشد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه پرفیض رمضان محضر همه شما بزرگوران، خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، و همه ایرانیان در هرجای کره خاکی بویژه مردم فهیم و ولایتمدار شهر کوشک، فرارسیدن سال 1402 را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در پایان و در آستانه سال نو، ضمن قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر خادمین مردم در شهرداری و همکارانم در مجموعه مدیریت شهری کوشک و مشارکت همه‌جانبه شهروندان شریف برای رسیدن به شهری آباد، امیدواریم در سال جدید با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال و ارواح پاک و مطهر شهیدان همیشه سرافرازمان و بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری، همه تلاش خویش را برای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و خدمت صادقانه به‌نظام مقدس اسلامی بکار گیریم. آرزومندم همشهریان عزیز و اهالی محترم باغشهر کوشک نیز با ارائه راهنمایی ها ، انتقادات و پیشنهادهای سازنده خود و حفاظت و نگهداری از فضاهای سبز ، مبلمان شهری ، پرداخت به موقع عوارض ، خودداری از احداث بناهای غیر مجاز و رعایت سایر قوانین شهروندی ، خدمتگزاران خود را در ارائه خدمات رسانی مطلوب یاری فرمایند.

چشم به راه همدلی و همراهی شما عزیزان- نوروز 1402
حسین_حفیظی_شهردار_باغشهر_کوشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

12 − ده =

فهرست