کلنگ_زنی و افتتاح چندین پروژه عمرانی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. کلنگ_زنی و افتتاح چندین پروژه عمرانی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی

✍🏻خبر کامل👇🏻👇🏻👇🏻
#روایت_باغشهر
✅آیین #کلنگ_زنی و #افتتاح چندین پروژه عمرانی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی #باغشهر_کوشک در تاریخ 1402/12/02 روز چهارشنبه مصادف با اعیاد معظم شعبانیه و در آستانه عید باسعادت نیمه شعبان با حضور استاندار محترم و مردمی اصفهان جناب آقای دکتر سید رضا مرتضوی ،مدیرکل محترم حراست استانداری و مشاور استاندار جناب آقای محسن زاده و هیات محترم همراه از استانداری ، نماینده محترم مجلس، فرماندار محترم شهرستان، عوامل نظامی و انتظامی و مدیریت آموزش ‌‌پرورش شهرستان ،امام جمعه محترم و روحانیت و خانواده معزز شهدا و اقشار مختلف مردم ولایتمدار کوشک در محل ورزشگاه چمن مصنوعی بهشتِ شهر واقع در خیابان جنت ، برگزار گردید.
🔹 ابتدا پس از بازدید و افتتاح پروژه احداث خیابان جنت و ورزشگاه چمن مصنوعی که مجموعاً بالغ بر 85/000/000/000 ریال هزینه داشته است، جلسه ارائه گزارش عملکرد در محوطه ورزشگاه چمن مصنوعی، با حضور کلیه مدعوین و میهمانان عزیز برگزار گردید.
🔹ابتدا گزارش کامل و جامعی از عملکرد 32 ماهه مجموعه مدیریت شهری شهر کوشک در حوزه های توسعه و عمران شهری، و پروژه های قابل افتتاح فوق الذکر، توسط #شهردار_کوشک، مهندس حسین حفیظی ، ارائه و مورد توجه حاضرین قرار گرفت. وی نسبت به مشکلات موجود در سرانه های مختلف شهری و معضلات موجود در شبکه معابر کوشک اشاره و مواردی را مطرح نمود.
🔹در پایان، #استاندار_محترم_اصفهان، جناب آقای دکتر مرتضوی ، ضمن عرض تشکر و خداقوت بابت بهره برداری از پروژه های عمرانی و استراتژیک کوشک، این پروژه هارا از زمره کارهای مهم و ارزشمند برای مردم و جامعه هدف ورزشکاران و دانش آموزان قلمداد کرد. وی در خصوص اقدامات صورت گرفته دولت در خصوص پروژه های ملی استانی شامل بحث انتقال آب از دریای عمان و… نیز موارد مهم و حائز اهمیتی را مطرح نمودند. وی نسبت به حضور حداکثری مردم استان اصفهان در پای صندوق های رای نیز تاکید و از همه اقشار مردم و مسئولین نسبت به حضور در این فریضه مهم دعوت نمود.
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🇮🇷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
#همه_باهم_برای_شهری_سربلند
✍🏻روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باغ شهر کوشک

https://eitaa.com/Kushk_esf_municipality

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

16 − 2 =

فهرست